jueves, 31 de marzo de 2011

Concurs d'il·lustració de punts de llibre

Concurs

7 comentarios:

  1. A jo m´agrada fer el punt de llibre perque m´agrada dibuxar.
    angel

    ResponderEliminar
  2. No m'ha agrada fer molts de punts de llibres pero m'ha agradaria guanyar.
    xxxddd

    ResponderEliminar
  3. A jo m'encanta dibuixar i m'agrada una miqueta llegir, i em faria molta ilusió guanyar!!

    ResponderEliminar
  4. Hola, Com estau? a jo hem va molt vé al meu nou colegi. Si encara fossi a la vostra escola,segur que guanyaria un premi amb el meu dibuix! Que lo passeu molt bè!! Saluds,
    *MIRANDA* ^_*

    ResponderEliminar
  5. Hola Miranda, sóc Carolina, la mestra substituta, hem comentat els teus missatges en classe, ha estat una alegria. Si t'agrada dibuixar, no dubtis a enviar-nos un dibuix, per mail o correu. Moltes salutacions.

    ResponderEliminar
  6. M'encanta fer el de el punt de llibre!! Sabeu perque? PERQUE M'ENCAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANTA DIBUIXAR!! I ademés dibuixo bé!! M'he esforçat bastant amb el punt de llibre, m'encantaria poder guanyar ja que mai he guanyat cap trofeu ni cap premi, només una medalla de quan anavem a la piscina! (I no sabia nadar!)Ja,ja,ja,ja!! (ARA SI!)

    ResponderEliminar
  7. A jo també m'agrada dibuixar...
    sabeu que la meva germana a guanyat el punt de llibre!!!!

    ResponderEliminar