miércoles, 2 de febrero de 2011

ACTIVITATS DE L'UNIVERS

A CONTINUACIÓ US POSARÉ UNES QUANTES ACTIVITATS PERQUÈ PRACTIQUEU ELS VOSTRES CONEIXEMENTS SOBRE L'UNIVERS. APROFITAU EL TEMPS QUE AVIAT ACABAREM AQUEST PROJECTE I HAUREM DE COMPROVAR EL QUE HEU APRÈS:

ACTIVITAT 1: LES GALÀXIES

ACTIVITAT 2: TEORIA PER LES VOSTRES PREGUNTES

ACTIVITAT 3: VIDEO DE PER QUÈ ES FA DE DIA I DE NIT

ACTIVITAT 4: PER QUÈ EXPLOREU LES DIFERENTS ACTIVITATS SOBRE EL SISTEMA SOLAR

ACTIVITAT 5: FEIS UN COMENTARI EN EL BLOC ON DEMOSTREU ALGUNA COSA QUE HEU APRÈS. HEU DE COMENTAR LES DIFERENTS ACTIVITATS, EL QUE MÉS US HA AGRADAT, EL QUE MENYS...

LA SETMANA QUE VE ACABAREM DE LLEGIR EL LLIBRE DE'N GALILEU I INTENTAREM AVANÇAR CAP A LES EXPOSICIONS DE L'UNIVERS

27 comentarios:

  1. Man agrada bastant lo que hi ha algunes activitats que no les e pogut obrir

    ResponderEliminar
  2. Avui hem tornat a jugar a jocs de galaxies i m'ha agradat.



    joan gimenez torres

    ResponderEliminar
  3. A jo m'han agradat molt, pero dos activitats no es podien obrir!! A jo l'activitat que m'un ha agadat més es la de fer un parellet de comentaris, ja,ja!

    ResponderEliminar
  4. M'agradat molt tot! Pero m'han resultat més divertits els videos!! Eren molt guays!!

    ResponderEliminar
  5. A jo m'ha agradat una mica jugar als jocs!!
    sobretot perque o hem fet amb els portatils!!!

    ResponderEliminar
  6. JOAN GUASCH:
    A jo m'han agradat les activitats que hem fet avui.

    ResponderEliminar
  7. MIQUEL. M´ HAN AGRADAT MOLT ELS JOCS NOUS

    ResponderEliminar
  8. Si voleu que surti el vostre nom al comentari heu d'anar a seleccionar perfil, clicar a nombre/URL i posar el vostre nom i no posar res a URL. INTENTAU-HO

    ResponderEliminar
  9. M´han agradat molt les activitats i els vidios pero el que mes hem ha agradat es les activitats.

    ResponderEliminar
  10. Marc:Les activitats an estat molt divertides i ens ajuaran a fer el nostre projecte.

    ResponderEliminar
  11. Nanuk m´han agradat mol els jocs,an set molt divertits

    ResponderEliminar
  12. .M agradat molt perque he apres mes coses del:sistema solar els satelits etc...

    ResponderEliminar
  13. Angel,m´agradat molt els jocs del progecte.

    ResponderEliminar
  14. Les activitats amb els ordiadors an set molt divetits.

    ResponderEliminar
  15. Oscar:M´han agradat tot els jocs nous gracis per les activitats Miquel Angel

    ResponderEliminar
  16. M´an agradat molt les activitats que hem fet havui al blog.

    ResponderEliminar
  17. Avui hem agafat els portatils i hem fet activitats
    i a jo m'han agradat molt

    ResponderEliminar
  18. M´han agradat molt les activitats i els videos

    ResponderEliminar
  19. OLIVER
    M´han hagradat molt ls jocs i els videos de els jocs

    ResponderEliminar
  20. avui tambe he vist les fotos des tema i
    m'han agradat molt sobretot les fotos de disney
    channel i les de el yoga

    ResponderEliminar
  21. Les activitats an set molt divertides i e après moltes coses que no savia i ens ajudara a segir amb el projecte.

    ResponderEliminar
  22. Man agradat les activitats noves. An set molt divertides . Posa mès activitats

    ResponderEliminar
  23. Heu de fer un esforç per escriure be i intentar no fer faltes. Heu de pensar que aixo no es un xat ni un messenger, es el bloc de la nostra classe, i tots hem de fer un esforç perque sigui molt pulida i faci ganes visitar-la!!!!

    GRACIES A TOTS PELS VOSTRES COMENTARIS, INTENTAREM SEGUIR MILLORANT CADA DIA.

    DEMA COMENÇAM A FER LES PARADES I FAREM DE PAGESOS I PODREM CANTAR: NOLTROS FEIM FEINA A S'HORT TOT ES MATI

    ResponderEliminar
  24. MIQUEL ANGEL SEMPRE DIUS A S'HORT TOT ES MATI DIGH

    ResponderEliminar
  25. A jo m'an agradat malt els jocs als que hem jugat havui ham els portatils

    ResponderEliminar
  26. Qui a dit miquel angel sempre dius a l'hort tot es mati?????

    ResponderEliminar