miércoles, 3 de noviembre de 2010

TRENCADA DE PINYONS DE TERCER CICLE

9 comentarios:

  1. pau:

    La trencada de pinyons va ser molt divertida

    ResponderEliminar
  2. oscar:Quina panda monstres som

    ResponderEliminar
  3. oscar:


    a yo tambe me va agrada

    ResponderEliminar
  4. Jajajaja! Les fotos estan molt bé!
    I jo tambe estic d'acord amb n'Oscar i en Pau va ser super divertida! Només es que em va fer pena que na Maria es trobasi mal...

    ResponderEliminar
  5. hello duty like pizza

    ResponderEliminar
  6. hola soy vicent de5´ i me gusta la pizza

    ResponderEliminar
  7. Mateu tampoc va estar tan mal perque jo tambe em vaix divertir una mica...
    Pero una pregunta que vareu fer despres de que jo men anes???

    ResponderEliminar
  8. Hola, soy de otra escuela de 6 i me parece muy bien que agais un paseo por el bosque comiendo frutos secos en mi escuela acemos excurciones a la playa el ultimo diade la escuela.

    ResponderEliminar
  9. no me gusta nada vuestro bloggggggggggggggggggjjjjjjjjjjj

    ResponderEliminar