miércoles, 10 de noviembre de 2010

La classe de cinquè recupera el seu hort

El passat divendres la classe de 5è va reiniciar el treball que ha fet els cursos anteriors a l'hort de l'escola de primària.

Quan vàrem anar-hi el vàrem trobar en mal estat i de moment ens hem dedicat a posar-lo al dia i fer-lo net.

Ha sorgit la possibilitat de fer un projecte d'hivernacle a alguna de les parades. De moment haurem de buscar alguna col·laboració per passar un tractoret per tot l'hort per tornar a començar a sembrar.

5 comentarios:

  1. Enhorabona, aquest hort serà una realitat un altra vegada

    ResponderEliminar
  2. Mateu
    Hola!Això de tornar a treballar en l'hort em pareix fantastic ja que a jo m'encanta treballari.Aquest dia no em va agradar gaire... Els companys amb qui anava em caien bé però no feien RES!
    Jo vaig tenir que fer tot el dibuix de l'hort i ells només van medir l'hort i mentres jo feia feina ells jugaven amb els "bichitos"!
    Pero va estar bé i quan teniem que llevar les fulles de l'hort jo men vaig anar enseguida! I així no vaig tenir que recollir fulles! Je,je,je!
    Saluds a tothom!

    ResponderEliminar
  3. Maria:
    Hola!Maeu ets un travestllo perque ten vares anar corrent!!!
    A i mateu amb qui anaves???
    saludos!!!

    ResponderEliminar
  4. Aah Maria! Sa veritat es que anava amb na Elena,na Gina,en Joan Pere i en Kin! Fins i tot na Elena no em va ajudar!

    ResponderEliminar
  5. Maria:
    Mateu se siente mucho...
    jijiiji!!!!

    ADEU!!

    ResponderEliminar